سفارش غذای شرکتی و سازمانی

تعیین زمان مشخص برای سرو ناهار دست جمعی راندمان و بهره‌وری کارکنان را افزایش می‌دهد. اغلب ادارات‌ها ترجیح می‌دهند ناهار کارکنان را از کترینگ‌ها تهیه کنند تا کارکنان بتوانند برای غذا خوردن با هم وقت بگذارند و لذت بیشتری ببرند. کترینگ‌ها مسئول تهیه غذا و قبول سفارش غذای پرسنلی و شرکتی در حجم بالا برای شرکت‌ها هستند.

انواع غذاهای سازمانی و اداری مانند کباب‌ها، خورش‌ها، انواع سالادها، دسر و غذاهای فرنگی توسط کترینگ به سفارش شرکت‌ها در حجم بالا تهیه می‌شوند. غذاها در آشپزخانه شرکت کترینگ طبخ شده و به صورت کاملا گرم و تازه در محل شرکت سرو می‌شوند.

سفارش غذای شرکتی برای ادارات، سازمان ها و پرسنل شما

نحوه سفارش غذای سازمانی و اداری

پر کردن فرم سفارش
پر کردن فرم سفارش غذا

پر کردن قسمت سفارشات سازمانی از طریق سایت و تماس کارشناسان فروش در مدت زمان کوتاه جهت پاسخگویی به سوالات شما عزیزان مرحله نخست همکاری میباشد.

تماس مشاوران
تماس مشاوران

بازدید از مراحل پخت و تست غذاهای سازمانی و همچنین کنترل نکات ایمنی و بهداشت از مراحل بسیار حائز اهمیت در قراداد تامین غذای پرسنل میباشد.

تست غذاهای منو
تست غذاهای منو

بعد از مراحل توضیح کارشناسان و بازدید کارخانه و تست غذاهای منو معمولا همکاری بصورت آزمایشی شروع می شود.

بستن قرارداد
بستن قرار داد

بعد از تایید و نظر سنجی از پرسنل محترم وارد مرحله نهایی که نوشتن تفاهم نامه یا بستن قراداد با توجه به روال شرکت محترم، میشود.

مراحل سفارش غذای سازمانی

1- پر کردن قسمت سفارشات سازمانی از طریق سایت و تماس کارشناسان فروش در مدت زمان کوتاه جهت پاسخگویی به سوالات شما عزیزان مرحله نخست همکاری میباشد.

2- بازدید از مراحل پخت و تست غذاهای سازمانی و همچنین کنترل نکات ایمنی و بهداشت از مراحل بسیار حائز اهمیت در قراداد تامین غذای پرسنل میباشد.

3-بعد از مراحل توضیح کارشناسان و بازدید کارخانه و تست غذاهای منو معمولا همکاری بصورت آزمایشی شروع و بعد از تایید و نظر سنجی از پرسنل محترم وارد مرحله نهایی که نوشتن تفاهم نامه یا بستن قراداد با توجه به روال شرکت محترم، میشود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره موبایل 09124385904 تماس حاصل بفرمایید.

خدمات ناریجه شامل تهیه غذای شرکتی و پرسنلی و سرو آن در محل شرکت شما است. برای بهره‌مندی هر چه بهتر از خدمات این مجموعه ابتدا در سایت ناریجه فرم سفارش را پر کنید. به محض ارسال فرم مشاوران ناریجه با شما تماس می‌گیرند و به سوالات و ابهامات شما پاسخ می‌دهند.

قبل از عقد قرار داد و هر گونه سفارش، مشتری حق بازدید از کارخانه و انبارهای مواد اولیه کترینگ را خواهد داشت. این مرحله به شرکت اجازه می‌دهد در مورد سطح بهداشت، کیفیت مواد اولیه و طعم غذاها اطمینان پیدا کرده و با خیالی آسوده سفارش غذای سازمانی خود را به ناریجه بسپارد.

بعد از طی کردن تمام این مراحل و آشنایی مشتری با منو و انواع غذاها و اطمینان از سلامت و بهداشت مجموعه، نوبت به عقد قرار داد می‌رسد. در قرارداد مسئولیت‌های دو طرف، هزینه‌ها و تمام موارد مربوط به فسخ قرار داد ذکر می‌شود و هر دو طرف قرارداد را امضا می‌کنند. بعد از اخذ قرار داد ناریجه مکلف است طبق منوی غذای پرسنلی و خواسته مشتری غذاها را تهیه و به موقع تحویل دهد.

و انتخاب پرسنل حرفه ای و متخصص در بخش آشپزی و تولید، کمک شایانی در بالا بردن سطح رضایتمندی مصرف کننده و همچنین اضافه کردن تنوع وسیع و جذابی از غذاهای ایرانی و فرنگی و ترکیبات سالادهای کاملا رژیمی و سلامت داشته است. با خرید وانت های گرم کن و یخچال دار و تعداد بسیاری هات باکس و کول باکس جهت ارسال غذای گرم و سرد و اختصاص نیروهای مجرب به بخش مهم لجستیک ، موفق به تحویل به موقع و گرم غذا شده ایم.

تنوع در منوی غذای سازمانی: رضایت همیشگی کارکنان

ارائه ناهار به کارمندان شرکت فرصتی عالی است تا نشان دهید که به سلامت و رفاه آن‌ها اهمیت می‌دهید. تهیه وعده‌های غذایی سالم و باکیفیت از کترینگ‌های شناخته شده جایگزین بسیار خوبی برای غذاها و میان وعده‌های ناسالم در شرکت‌ها است. کترینگ ناریجه ارائه دهنده انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و سالادها با بالاترین کیفیت به عنوان غذای پرسنلی و رویدادهای مهم شرکتی است.

ناریجه غذاهایی سنتی همچون لوبیا پلو، قیمه بادمجان، خورش آلو اسفناج، جوجه کباب، کوبیده، ماکارونی، رشته پلو، شوید پلو، قورمه سبزی، عدس پلو، کلم پلو، زرشک پلو و سبزی پلو با ماهی را در منوی اصلی خود دارد.

علاوه بر این، غذاهای فرنگی و متنوع دیگری را نیز در منوی غذای اداری خود گنجانده است تا تمام سلایق را راضی نگه دارد. غذاهای متنوعی همچون، رولت مرغ، کوردن بلو، انواع سوپ و آش، سالاد الویه، بشقاب سبزیجات، کوکو سبزی، خوراک کنتاکی، چیکن استراگانف، جوجه چینی و غیره نیز به عنوان غذای دوم در منوی هر روزه ناریجه قرار گرفته است.

انواع ساندویچ‌های تهیه شده از مرغ و گوشت تازه و باکیفیت، مجموعه متنوعی را شامل می‌شوند. ساندویچ‌های منوی ناریجه شامل پولد بیف، چیکن فاهیتا، چیکن زینگر، مرغ هالوپینو، مرغ مکزیکی، ساندویچ مخصوص ناریجه، برگر و غیره هستند. انواع سالادها، ترشی، ماست، سوپ و آش نیز جزو جدا نشدنی منوی ناریجه هستند و در کنار غذای اصلی سرو می‌شوند.

چلو خورشت قورمه سبزی ناریجه

سوالات متداول

ناریجه چیست؟

در لغت به معنای دوست داشتنی و در معنا نام برند یک هلدینگ خدماتی ست که با هدف ارائه سرویس غذایی سلامت از یک پرس تا 20 هزار پرس مشغول به فعالیت میباشد و تا کنون مفتخر به کسب امتیاز بالایی در این امر بوده است .

غذای سازمانی ناریجه چه تفاوتی با غذاهای سازمانی دیگر دارد؟

 ناریجه با شعار سلام به سلامتی وجه تمایز خود را در کیفیت مواد اولیه و رسیپی محوری و در نتیجه ثبات کیفیت در طول دوره میداند.

جنس ظرف استفاده شده در غذاهای پرسنلی چیست؟

 طبق درخواست مشتری عزیز در صورت ارائه غذای بسته بندی از ظروف ماکروفری یا آلمینیومی و در صورت تمایل شرکت آماده ارائه غذای سازمانی بصورت سرو در محل می باشد .

 آیا بابت سفارش غذای اداری باید هزینه ارسال بپردازم؟

 بله نسبت به لوکیشن و مسیر مبلغی بابت کرایه حمل در نظر گرفته خواهد شد

آیا غذا گرم به دست ما می رسد؟

 بله غذاهای گرم با هات باکس و ماشین های گرم کن دار و سالاد و ساندویج در کول باکس ها ارسال می شود . همچنین امکان قراردادن گرم کن برای حفظ دما تا زمان سرو در سازمان بصورت امانی نیز وجود دارد .

آیا آشپزها کارت بهداشت دارند؟

 بله همه دارای کارت بهداشت و قابل ارسال برای شرکتهای درخواست کننده می باشد.

 جهت سفارش غذای سازمانی آیا قرار داد بسته می شود؟

 بصورت فاکتوری یا قراردادی نسبت به درخواست مشتری قابل انعطاف می باشد

آیا تخفیف هم شامل مشتریان ثابت می شود؟

 نسبت به تعداد پرسنل تخفیف ها و امتیازات مختلفی به سازمان ها ارائه خواهد شد.

 پرداخت ها به چه صورت از سمت شرکت ها انجام می شود؟

 فاکتور های رسمی بصورت روزانه یا هفتگی یا دو هفتگی ارسال و جهت واریز ثبت در سامانه مودیان مالیاتی خواهد شد.

تا چه زمانی فرصت داریم تعداد سفارش را قطعی و اعلام کنیم؟

 از یک هفته جلوتر آمار حدودی و از 24 ساعت قبل آمار نهایی دریافت شده و در روز جاری تا تلورانس 3 درصد تا قبل ساعت 9:30 قابل تغیر میباشد .

 تا چه زمانی می توانیم سفارش اعلام شده را کنسل کنیم؟

 48 ساعت قبل

 آیا فاکتور رسمی ارائه می دهید؟

 فاکتور های رسمی ارسال و جهت واریز ثبت در سامانه مودیان مالیاتی خواهد شد

 هر زمان با ارسال غذاها فاکتور ارسال می شود؟

 در صورت درخواست بصورت روزانه یا هفتگی یا دو هفتگی ارسال خواهد شد

 آیا می تونم به صورت آنلاین و یا از طریق نرم افزار سفارش خود را ثبت کنم؟

بله پنل انتخاب غذای ناریجه با امکان سفارش گذاری تا یک ماه بعد و همچنین مشاهده عکس غذاها و ثبت نظرسنجی و گزارش گیری و در صورت درخواست امکان مشاهده قیمت یا پرداخت از طرف پرسنل استقبال قابل توجهی در شرکتهای طرف قراداد داشته است .

چلو خورشت قیمه بادمجان ناریجه

تغذیه سالم، گامی مهم در افزایش راندمان کاری

منوی غذای پرسنلی

یک کترینگ حرفه‌ای و با سابقه دارای یک منوی متنوع با گزینه‌های به روز است که مشتری می‌تواند از بین آ‌ن‌ها انتخاب کند یا منوی سفارشی خود را بسازد. در منوی ماهانه پرسنل شرکتی ناریجه، غذاها بر اساس نوع، به عنوان مثال، بخش‌های غذای اصلی، خوراک‌های رژیمی و سالاد، پیش غذا و همراه غذا در منو تهیه غذای شرکتی ناریجه دسته‌بندی شده‌اند. در این شرایط مشتری می‌تواند به راحتی برای ثبت سفارش خود تصمیم‌گیری کند.

متخصصان ناریجه آیتم‌های مختلف منو را به خوبی می‌شناسند و ترکیب‌هایی جذابی را به مشتریان خود پیشنهاد می‌دهند. این ترکیبات حاصل بررسی سلایق کارکنان سازمان‌ها و ادارات مختلف در طول دوره‌های مختلف است.

شرایط و قوانین سرویس دهی به شرکت ها

بستن قرارداد بین تمام کترینگ‌های‌ ارائه دهنده خدمات مربوط به تهیه و سرو غذا و نوشیدنی با شرکت‌ها الزامی است. قراردادهای رسمی و کاغذی امضا شده تمام تعهدات و وظایف مجموعه کترینگ و مشتری را در قبال یکدیگر مشخص می‌کند.

در قرارداد کترینگ ناریجه تمامی شرایط شامل اطلاعات کترینگ و مشتری، تاریخ و زمان قرارداد، هزینه‌ها، شرایط پرداخت، سیاست بازپرداخت و لغو و شرایط سفارش آنلاین غذای شرکتی مشخص می‌شود.

بخشی از قوانین مهم سرویس‌دهی کترینگ ناریجه شامل موارد زیر است.

  • منوی شرکتی شامل غذای اصلی (کباب کوبیده، جوجه کباب، خورش قیمه و قورمه سبزی) است که هر چهار روز تکرار می‌شود. علاوه بر این، سوپ‌ها، سالادها، غذاهای رژیمی و ساندیچ‌ها نیز در منوی کترینگ شرکتی وجود دارند.
  • کترینگ ناریجه منوی ماهانه را از قبل تعیین می‌کند و برای حفظ نظم سیستم تهیه غذا، انتخاب غذاهای اصلی روزانه باید مطابق با این منو باشد.
  • آمار تعداد دقیق پرسنل باید یک روز قبل تا ساعت 12 در پنل پرسنل مشخص شود.
  • حذف و اضافه کردن غذاهای روز جاری تا ساعت 9:30 همان روز با تلورانس 3 درصد امکان‌پذیر است.
  • درخواست غذای مهمان برای رویدادهای روزانه تا ساعت 16 و مهمانی‌های شبانه تا ساعت 22:30 روز قبل امکان‌پذیر است.
  • کترینگ ناریجه سرو غذا را در ظروف آلومینیومی و ماکروفری بنا به درخواست شرکت انجام می‌دهد.
  • صورتحساب به صورت هفتگی و هر دو هفته برای مشتریان ارسال می‌شود.

صرفه‌جویی در زمان و هزینه با سفارش غذای اداری

ویژگی های کترینگ و تهیه غذای سازمانی ناریجه

مصرف مداوم غذای ناسالم بیرون از خانه بر سلامت جسمی و روانی کارکنان شما تأثیر می‌گذارد. اما ترویج عادات غذایی مثبت به حفظ سلامت کارکنان شما کمک می‌کند. یک کارمند سالم به معنای شرکت سالم با بهره‌وری بالا است. کترینگ‌ ناریجه انواع غذاها را با بهترین مواد اولیه و به روشی کاملا سنتی و سالم تهیه می‌کند و در بهترین شرایط در هات باکس‌های مخصوص به شرکت‌ها ارسال می‌کند.

ناریجه با شعار سلام به سلامتی پخت غذاها با کیفیت بالا و طعمی اصیل را بر عهده دارد و توانسته رضایت نود درصدی مشتریان خود را بدست بیاورد. کیفیت بالای غذاها، امکان سفارش آنلاین غذای پرسنلی و در الویت بودن مشتریان مهمترین مزیت این کترینگ باسابقه است.

علاوه بر کیفیت، تنوع غذاها نیز در ناریجه از اهمیت بالایی برخوردار است. پرسنل و آشپزهای حرفه‌ای در این مجموعه، طیف وسیعی از انواع غذاهای سنتی ایرانی و خارجی و همچنین سالادها و پیش غذاها را با طعمی اصیل ارائه می‌دهند. بنابراین، انتخاب‌های محبوب زیادی برای سفارش غذای شرکتی تهران و رویدادهای تجاری شرکت‌ها وجود دارد.

اگرچه کترینگ‌ ناریجه آیتم‌های مشخصی در منوی استاندارد خود دارد، اما اغلب انعطاف‌پذیری خوبی برای پاسخگویی به درخواست‌های ویژه برای رویدادهای خاص شما دارد. اگر قصد دارید یک آیتم خاص را به نحوی جایگزین یا سفارشی کنید باید از قبل با مجموعه هماهنگ کنید تا در صورت امکان منو مطابق خواسته شما سفارشی‌ شود.

بنا به درخواست سازمان، کترینگ می‌تواند خدمات سرو غذای پرسنلی تهران را به طور منظم یا برای رویدادهای خاص ارائه دهد. اگر برای رویدادهای خاص نیاز به پذیرایی و سرو غذا در شرکت دارید، خدمات تهیه غذا برای مهمانان خود را با خیالی آسوده به کترینگ ناریجه بسپارید. این مجموعه پذیرایی از گردهمایی‌های کوچک و بزرگ، جلسات خصوصی، رویدادهای منطقه‌ای و موارد دیگر را با بالاترین سطح کیفی و با بکارگیری کادری مجرب و حرفه‌ای انجام می‌دهد.

این مجموعه به طور منظم با مشتریان خود در طول دوره قرارداد ارتباط موثر برقرار می‌کند تا از رضایت کامل مشتریان اطمینان داشته باشد. مشتریان می‌توانند هر زمان و بدون هماهنگی قبلی از سردخانه‌ها و آشپزخانه‌ها بازدید کنند و از صحت و سلامت غذای شرکتی خود مطمئن شوند.

مناطق خدمات دهی کترینگ ناریجه

تا به امروز شرکت‌های زیادی به ناریجه اعتماد کرده‌اند و خدمات کترینگ خود را به ما سپرده‌اند. هلدینگ فناپ شعب پردیس و تهران، لوتوس پارسیان، سازمان میراث فرهنگی، شرکت فولاد کاوه جنوب، شرکت علی بابا، حفاری کیش، افرانت، فروشگاه‌های جانبو، شرکت پست PDE‌ از جمله ده‌ها شرکت معتبری هستند که تهیه غذای شرکتی خود را به ما سپرده‌اند.

 

ما در شعبات مختلف ناریجه با استفاده از هات باکس‌ها، کول باکس‌ها و ماشین‌های گرم کن، غذای گرم و تازه را به مشتریان خود می‌رسانیم. وجود شعبات ناریجه در مرکز، شمال و غرب تهران امکان خدمات رسانی بهتر و سریع‌تر را در سرتاسر شهر تهران و شهرستان‌های اطراف، استان البرز و شهرک‌های صنعتی اطراف تهران فراهم کرده است.

اگر به دنبال یک کترینگ شرکتی با تجربه برای تهیه غذای پرسنل و رویدادهای شرکت خود هستید، کترینگ ناریجه یک پیشنهاد حرفه‌ای و به صرفه خواهد بود. کترینگ ما خدمات کامل تهیه و سرو غذا را با قیمت مناسب و با خدمات استثنایی و غذای با کیفیت ارائه می‌دهد.

غذای پرسنلی یا شرکتی چیست؟

حفظ یک رژیم غذایی سالم و متعادل برای افراد شاغل کمی سخت است. مخصوصا اگر زمان و برنامه مشخصی برای آماده کردن و طبخ غذا بعد از یک روز کاری طولانی نداشته باشند. اینجاست که مدیران شرکت باید به فکر باشند و برای تهیه غذای شرکتی کارکنان خود برنامه‌ریزی کنند. شرکت‌ها می‌توانند غذای مورد نیاز کارکنان خود را از کترینگ‌های معتبر تهیه کنند. کترینگ‌ها منوی نامحدود و وعده‌های غذایی سالمی را به عنوان غذای شرکتی یا پرسنلی ارائه می‌کنند.

هدف مدیران سازمان‌ها، تهیه غذاهای سالم، مغذی و متعادلی است که انرژی پرسنل را تامین کند. غذای مغذی پرسنلی به بهبود خلق و خوی، عملکرد و سلامت روحی و جسمی کارکنان کمک زیادی می‌کند. از طرفی، سرو یک وعده غذای گرم در شرکت راهی مطمئن برای ایجاد یک محیط کاری شادتر و سازنده‌تر است.

آیا سفارش غذای سازمانی سبب بالا رفتن انگیزه پرسنل می شود؟

در زندگی ماشینی و پر مشغله امروزی خوب است که کمی به فکر آسایش و رفاه کارکنان خود نیز باشیم. هر چه مدیران به این موضوع بیشتر اهمیت بدهند، بهره‌وری اداره نیز افزایش می‌یابد و کارکنان احساس بهتری نسبت به کار پیدا می‌کنند. روش‌هایی مانند تهیه غذای پرسنلی موجب می‌شود برای چند دقیقه‌ کارکنان از فضای کار دور شوند و فرصتی برای استراحت و تعامل با یکدیگر پیدا کنند. همین یک روش به ظاهر ساده می‌تواند انگیزه کارکنان را چندین برابر کند.

در واقع، انگیزه و روحیه کارکنان رضایت، نگرش و دیدگاه کلی کارکنان نسبت به یک کسب و کار یا سازمان است. برای حفظ نگرش مثبت کارکنان نسبت به شرکت، سفارش غذای شرکتی برای آن‌ها ضروری است.

غذا مستقیماً بر بهره‌وری و عملکرد افراد تأثیر می‌گذارد. زیرا بدن تقریباً هر چیزی را که مصرف می‌کنیم به گلوکز تبدیل می‌کند و گلوکز نیز انرژی مورد نیاز برای هوشیاری مغز و افزایش عملکرد را فراهم می‌کند. همچنین، مصرف غذای سازمانی مقوی در میانه یک کار سخت به تولید دوپامین کمک می‌کند. دوپامین نیز یک انتقال دهنده عصبی است که به یادگیری، توجه، حافظه وافزایش انگیزه کمک می‌کند.

تهیه وعده‌های غذا توسط شرکت راهی عالی برای ایجاد احساس قدردانی و ارزشمندی در کارمندان است. در واقع، تهیه غذا برای پرسنل راهی برای تقدیر از زحمات و پاداشی برای تلاش و مشارکت آن‌ها در شرکت است. بنابراین، ارائه منظم غذا به کارکنان انگیزه بیشتری در آن‌ها ایجاد می‌کند. تهیه غذای روزانه یک امتیاز برای بسیاری از کارمندان محسوب می‌شود. وقتی می‌بینند که شرکت تلاش می‌کند تا آسایش و رفاه آن‌ها را با تهیه غذا برآورده کند، احساس می‌کنند که واقعاً مورد توجه مدیران قرار دارند. این باعث تقویت نگرش آن‌ها نسبت به محل کار، افزایش روحیه و بالا رفتن انگیزه برای ادامه کار می‌شود.

همچنین، غذا راهی برای جذب استعدادها و نیروهای جدید به شرکت است. در واقع شرکت می‌تواند از راه‌های زیادی رفاه و آسایش را برای کارکنان خود فراهم کند و تهیه غذای سازمانی یکی از راه‌های این است. تامین نیازهای پرسنل باعث می‌شود که احساس کنند که برای شرکت مهم هستند و و در شرکت به رسمیت شناخته می‌شوند. این باعث می‌شود نیروهای جوان و متخصص را رقبت بیشتری آماده همکاری با شرکت شوند.

آیا سفارش غذا برای شرکت‌های خصوصی با سازمان های دولتی فرقی دارد؟

اساسا، سفارش غذا برای شرکت‌های مختلف تفاوت چندانی ندارد. تمام سازمان‌ها و شرکت‌های خصوصی یا دولتی با توجه به برنامه و نیازهای خود وعده‌های غذایی را سفارش می‌دهند. در واقع، تعداد پرسنل شرکت، منوی غذاهایی درخواستی، کیفیت و کمیت غذاها و نحو سرو غذا در ارائه خدمات تفاوت ایجاد می‌کند.

کترینگ چیست؟

کترینگ‌ها یک سرویس تهیه غذا و نوشیدنی و پذیرایی برای مراسم‌های مختلف و شرکت‌ها هستند. یک کترینگ حرفه‌ای منوی خود را مطابق با خواسته‌های دقیق مشتری تنظیم می‌کند و قادر است هرگونه درخواست غذایی خاصی را برآورده کند. این شرکت‌ها غذا را در آشپزخانه خود آماده می‌کنند، آن را در محل تعیین شده تحویل می‌دهند و در صورت نیاز در همان محل خدمات سرو را نیز ارائه می‌دهند.

با ابن حال، این کسب و کارها خدمات کامل پذیرایی شامل راه اندازی و مراقبت از میز سلف سرویس، سرو غذا در محل، بسته‌بندی غذاها و پذیرایی از مهمان‌ها را نیز انجام می‌دهند. پرسنل آموزش دیده کترینگ‌ها می‌توانند غذا را در محل، مطابق با خواست مشتری ارائه دهند. بسته به نوع رویداد و هدف مشتری، انواع مختلفی از پذیرایی وجود دارد.

خدمات پذیرایی برای عروسی یا جشن تولد با خدمات مربوط به غذای روزانه شرکتی کمی متفاوت است. اما با این حال، تفاوتی ندارد برای یک مهمانی تولد یا عروسی نیاز به کترینگ داشته باشید یا برای تهیه غذای سازمان خود از خدمات کترینگ استفاده کنید، در هر صورت این گروه‌ها کار خود را به بهترین شکل انجام می‌دهند.

تفاوت کترینگ و بیرون بر چیست؟

هر چند شاید در نگاه اول کترینگ، همان بیرون بر به نظر برسد اما، این دو سرویس غذایی تفاوت‌های اساسی دارند. حجم غذای سفارشی از بیرون‌ برها کم است و این خدمات مانند رستوران‌ها برای تمام مردم ارائه می‌شود. معمولا استفاده از خدمات بیرون‌برها نیاز به سفارش قبلی ندارد و در لحظه نیز می‌توان غذا سفارش داد.

در حالی که کترینگ‌ها حجم غذای زیادی را برای مجالس مهم مانند عروسی‌ها یا ارائه به شرکت‌ها تهیه می‌کنند. سفارش غذا در کترینگ‌ها برای مشتریان خاص از قبل برنامه ریزی می‌شود و در زمان معین در محل تحویل داده ‌می‌شود.

علاوه بر این، کترینگ‌ها خدمات سرو غذا در محل معین و راه‌اندازی محل سرو را نیز انجام می‌دهند. اما بیرون‌برها فقط می‌توانند غذا را به مشتری تحویل دهند و وظیفه‌ای برای سرو آن ندارند. کترینگ‌ها خدمات حرفه‌ای تهیه غذا و سرو آن را برای رویدادهای مهم و شرکت‌ها و سازمان‌های کوچک و بزرگ مانند بیمارستان‌ها، شرکت‌های خصوصی، هتل‌ها و حتی هواپیما و قطار انجام می‌دهند. این سرویس‌های تهیه غذای بزرگ، منوی متنوعی دارند و غذا را مطابق با خواسته مشتری تهیه می‌کنند.

تفاوت کترینگ با رستوران چیست؟

کترینگ و رستوران هر دو نقش اساسی در تهیه غذا دارند. کترینگ غذا و خدمات را به مکانی خارج از محل تحویل می‌دهد، در حالی که یک رستوران مکانی است که مشتری می‌تواند در آن غذا بخورد یا غذا را سفارش دهد و بیرون ببرد.

کترینگ‌ها طبق قراردادی که با مشتری دارند، غذا را زودتر از موعد آماده می‌کنند، آن را به محل مورد نظر حمل می‌کنند و برای مهمانان سرو می‌کنند. در واقع، کترینگ خدمات خارج از محل را به مشتریان ارائه می‌دهند. با این مشاغل یک خدمات کامل از تهیه غذا تا سرو کردن و حتی تمیز کردن محل را تجربه خواهید کرد.

غذا در کترینگ در حجم بالا و برای مشتریان خاص تهیه می‌شود. مشتری با قرار قبلی و سفارش از چند روز قبل می‌تواند از خدمات تهیه و سرو غذای کترینگ استفاده کند.

معمولا شرکت‌ها و سازمان‌های بزرگ برای سفارش غذای شرکتی کارکنان خود با کترینگ‌ها قرارداد می‌بندند و به طور مرتب از این خدمات استفاده می‌کنند. اغلب منو، ساعت و مکان تحویل توسط مشتری تعیین می‌شود و کترینگ موظف است مطابق قرارداد عمل کند.

اما همانطور که گفتیم رستوران محلی برای سرو غذا است. رستوران‌ها با توجه به سبک خود، منوی مخصوصی دارند و مشتریان باید از همان منو غذا سفارش دهند. رستوران‌ها از نظر اندازه و سبک از فست فودهای زنجیره‌ای گرفته تا رستوران‌های لاکچری متفاوت هستند.

بهترین کترینگ و غذای سازمانی در تهران

امروزه یکی از دغدغه‌های مهم مدیران تهیه غذای کارمندان شرکت‌ است. شاید کسب‌وکارهای خیلی بزرگ بتوانند یک سرآشپز ماهر استخدام کنند تا برای کارکنان غذا درست کند، اما مدیریت آن برای شرکت‌های کوچک‌تر بسیار مشکل است. زیرا در این صورت فشاری که به شرکت بابت برنامه‌ریزی و سرو غذا وارد می‌شود تمرکز آن‌ها را از حوزه اصلی کاریشان منحرف می‌کند. در این شرایط کترینگ‌های معتبر و بزرگ با تمام تجهیزات خود به کمک شرکت‌ها می‌آیند.

بهترین کترینگ‌های تهران با ارائه منوی متنوع و انعطاف‌پذیر، امکان سرو غذا را در محل کار فراهم می‌کنند. نیروی کار مختصص و آموزش دیده این شرکت‌ها می‌توانند غذای چندین شرکت را به طور همزمان طبخ و سرو کنند.

کترینگ‌های معتبر و با تجربه، از خلاقیت و نوآوری خود برای برجسته شدن و ارائه خدمات سرو غذای به یاد ماندنی استفاده می‌کنند. علاوه بر این، سلامت، تازگی مواد اولیه و سرو به موقع را نیز در نظر دارند. بهترین کترینگ‌های تهران تمام تلاش خود را می‌کنند تا غذای سازمانی با طعمی بی‌نظیر و کیفیتی به یادماندنی را در فضای شرکت شما ارائه دهند.

ویژگی های بهترین تهیه غذا برای ارگان ها و ادارات چیست؟

اغلب ارگان‌ها و شرکت‌ها به دنبال غذایی با کیفیت برای کارکنان خود هستند. کیفیت غذاها اولین و مهم‌ترین فاکتور برای انتخاب یک کترینگ است. کترینگ‌هایی با سرآشپزهای حرفه‌ای، طعم بی نظیر و هنر سرو عالی را به نمایش می‌گذارند. همین ویژگی آن‌ها را از سایر رقبا متمایز خواهد کرد.

اما به غیر از کیفیت، تنوع منو، انعطاف‌پذیری کترینگ، وقت شناسی، قیمت معقول و تجربه بالا نیز بسیار مهم هستند. یک منوی تکراری با غذاهای بی‌کیفیت خسته کننده خواهد بود و رغبت کارکنان را برای غذا خوردن کم می‌کند. از این رو، سازمان‌ها همیشه به دنبال کترینگ‌هایی هستند که بتوانند انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را به بهترین شکل ممکن تهیه کنند. بهترین خورشت‌های ایرانی، خوراک‌های فرنگی و محلی، ساندویچ‌های سالم و مقوی و نوشیدنی‌های پرطرفدار آیتم‌هایی هستند که یک کترینگ باتجربه در منوی خود دارد.

آخرین مقالات

تاریخچه رستوران در ایرن

تاریخچه رستوران در ایران

رستوران‌ها چه زمانی تأسیس شدند؟ اولین رستوران ایرانی چه نام داشت؟ قدیمی‌ترین رستوران‌های ایرانی کجا واقع شدند؟ تاریخچه رستوران‌ در ایران، یکی از مسائلی است

بیشتر...