نوشته های دیگر

بهترین رستوران های رامسر، تجربه‌ای بی‌نظیر از غذاهای محلی و دریایی

تصویر از غذاهای شمالی
تعداد نمایش 17 بار
زمان مطالعه: 7 دقیقه
خلاصه محتوا

در دل سواحل زیبای شمالی ایران، شهر رامسر با مناظر طبیعی خیره‌کننده و هوای معتدل خود، بهشتی از لذت‌های غذایی را نیز ارائه می‌دهد. بهترین رستوران های رامسر، با ترکیبی از طعم‌های سنتی و مدرن، تجربه‌ای فراموش‌نشدنی از غذاهای محلی و بین‌المللی را به مهمانان ارائه می‌کنند.

اگر به دنبال جایی برای لذت‌بردن از وعده‌های غذایی باکیفیت و مناظری بکر هستید، رستوران‌های رامسر آماده‌اند تا با دلپذیرترین گزینه‌ها، تجربه‌ای متفاوت و بی‌نظیر را برایتان رقم بزنند. در این مقاله، تصمیم داریم شما را با بهترین رستوران‌ های اطراف رامسر آشنا نماییم.

 بهترین رستوران‌ سنتی رامسر، چشیدن مزه‌های ناب شمال

در سفر به شمال، غذاهای محلی همیشه یکی از انتخاب‌های اول گردشگران هستند. طعم‌های بی‌نظیر مرغ، ماهی و کباب‌های محلی که با مزه‌های ترش و ملس مزه‌دار شده‌اند، همراه با چلو، کته، خورشت‌ها و پیش‌غذاهای سنتی شمالی، تجربه‌ای وسوسه‌انگیز و فراموش‌نشدنی را ارائه می‌دهند. این غذاها بخش جدایی‌ناپذیر از هر سفر به شمال هستند و بدون آنها، سفر شما کامل نخواهد بود. به همین منظور در این بخش، به معرفی برخی از بهترین رستوران های محلی رامسر می‌پردازیم که می‌توانید در آن‌ها از میل‌کردن غذاهای سنتی و خوشمزه شمالی لذت ببرید.

 رستوران خاور خانم، جایی که مزه‌های واقعی را تجربه می‌کنید!

انتخاب نخستین رستوران از بین بهترین‌های یک منطقه، ممکن است چالش‌برانگیز باشد؛ اما رستوران خاور خانم به‌راحتی می‌تواند رتبه اول را در لیست بهترین رستوران های رامسر و چابکسر به خود اختصاص دهد. این رستوران که در منطقه سرولات نزدیک به رامسر واقع شده است، به‌عنوان یکی از جاذبه‌های دیدنی این شهر شناخته می‌شود. سرولات، منطقه‌ای کوهستانی با هوای مطبوع و مناظری دل‌فریب است که مسافران به‌ویژه برای ییلاق به آنجا می‌آیند.

رستوران خاور خانم در موقعیتی استراتژیک، کنار یکی از پرتگاه‌های زیبا واقع شده است و از بالکن بزرگ و دل‌انگیز آن می‌توان به تماشای مناظر شگفت‌انگیز سرولات پرداخت. حتی در روزهای سرد زمستانی، علاقه‌مندان به نشستن روی این بالکن و لذت‌بردن از چشم‌اندازهای طبیعی آن، حاضر به تحمل سرما می‌شوند. اگر خوش‌شانس باشید و در روزی مه‌آلود به اینجا بیفتید، فضایی شاعرانه و رؤیایی خواهید داشت.

حال که از زیبایی‌های محیطی این رستوران گفتیم، نوبت به معرفی غذاهای خوشمزه آن می‌رسد. رستوران خاور خانم با استفاده از مواد اولیه تازه، غذاهایی با کیفیت بالا سرو می‌کند. همراه با غذاها، کره و دوغ محلی به مشتریان ارائه می‌شود و حجم غذاها به قدری زیاد است که یک پرس معمولی می‌تواند برای دو نفر کافی باشد.

تصویر از اکبرجوجه شمالی

منوی این رستوران شامل انواع غذاهای دریایی، غذاهای سنتی مانند کشک بادمجان و میرزا قاسمی و انواع کباب‌ها از جمله کباب ترش و مرغ شکم‌پر است. طرز تهیه میرزا قاسمی این رستوران، آن‌قدر ماهرانه است که شما نمی‌توانید هیچ‌گاه از آن بگذرید.

 رستوران اکبر جوجه، سفر به قلب طعم‌های رامسر

یکی از بهترین رستوران های رامسر، رستوران اکبر جوجه است. در طول سفر، بارها با تابلوهای اکبر جوجه مواجه خواهید شد؛ اما فقط تعداد محدودی از این رستوران‌ها به‌عنوان شعب اصلی اکبر جوجه شناخته می‌شوند. رستوران اکبر جوجه در رامسر، یکی از معتبرترین و معروف‌ترین شعب این برند در سطح کشور است.

مرغ‌های رستوران اکبر جوجه، به طور خاص از مرغ‌های کوچک و تازه تهیه می‌شوند که طعمی لذیذ و ویژه دارند. این مرغ‌ها پس از پختن در ادویه‌های متنوع، در کره محلی سرخ می‌شوند و در نهایت با رب انار محلی همراه با نان یا برنج سرو می‌شوند.

این ترکیب منحصربه‌فرد باعث می‌شود که اکبر جوجه به یک وعده غذایی خوشمزه و دلچسب تبدیل شود که بسیاری از مسافران حتی چندین بار در طول سفر خود به این رستوران سر می‌زنند تا از طعم منحصربه‌فرد آن لذت ببرند. کیفیت و طعم غذاهای این رستوران به‌قدری خوب است که حتی تکرار آن نیز برای مشتریان خسته‌کننده نخواهد بود. به همین جهت، این مکان جزو یکی از بهترین رستوران های رامسر شمرده می‌شود.

 رستوران دوستی، لذت چشیدن غذاهای محلی رامسر

رستوران دوستی، یکی از بهترین رستوران های سنتی رامسر است و با نامی که به همراه دارد، فضایی دوستانه و دلپذیر را برای مهمانان خود فراهم می‌نماید. این رستوران، برخلاف بسیاری از رستوران‌های لوکس و گران‌قیمت، با دکوراسیونی ساده و سنتی طراحی شده است. هدف مدیریت این رستوران، ایجاد یک محیط گرم و صمیمی است و در این راستا، از میز و صندلی‌های سنتی و نورپردازی ملایم استفاده کرده‌اند که باعث ایجاد فضایی دلنشین و دوستانه می‌شوند.

با توجه به تعداد زیاد مشتریان این رستوران، می‌توانید از تازگی و کیفیت مواد اولیه آسوده خاطر باشید. منوی رستوران شامل انواع غذاهای سنتی و محلی از جمله: غذاهای دریایی و باقالاقاتوق است. همچنین، طرز تهیه باقالاقاتوق این رستوران، آن قدر عالی است که هرگز نمی‌توانید طعم آن را فراموش کنید.

تصویر از باقلاقاتق شمالی

 رستوران برادران، تجربه‌ای بی‌نظیر از غذاهای شمالی

رستوران برادران رامسر، یکی از قدیمی‌ترین و مشهورترین رستوران‌های این شهر است که به‌راحتی می‌توان آن را در زمره بهترین رستوران های رامسر با موسیقی زنده قرار داد. اگر از اهالی محلی بپرسید که کدام رستوران را برای تجربه‌ای عالی در رامسر توصیه می‌کنند، به احتمال زیاد بسیاری از آنها رستوران برادران را به‌عنوان، بهترین، به شما معرفی خواهند کرد.

این رستوران با فضای سنتی و کلاسیک خود که از زمان تأسیس تغییر چندانی نکرده، نمادی از قدمت و اصالت در عرصه رستوران‌داری است. این حس نوستالژی که در طراحی داخلی و ارائه غذاهایش به‌خوبی مشهود است، به‌ویژه برای مشتریان دائمی و عاشقان قدیمی‌اش، جذابیت دارد.

رستوران برادران با ظرفیت پذیرش بیش از ۳۰۰ مهمان به طور همزمان، یکی از بزرگترین رستوران‌های رامسر به شمار می‌رود. با این حال، در ایام تعطیل و روزهای شلوغ، این رستوران به طور کامل پر می‌شود و احتمالاً باید منتظر بمانید. به یاد داشته باشید که طرز تهیه جوجه کباب این رستوران، مزه‌ای به‌یادماندنی از این غذا را برایتان به یادگار خواهد گذاشت.

رستوران مظاهری، بهترین مکان برای شکم گردی

یکی از بهترین رستوران های رامسر تنکابن، رستوران مظاهری و پسران است که در جاده ساحلی به سوی تنکابن قرار دارد. این رستوران، به‌عنوان یکی از بهترین رستوران های رامسر از نظر مردم و مسافران برای توقف بین راهی در شمال کشور شناخته می‌شود.

رستوران مظاهری با طراحی ساده و قدیمی خود، از تجملات و دکوراسیون لوکس خبری ندارد. اگر به دنبال جایی برای تجربه طعم‌های خوشمزه و سنتی شمالی هستید و به تجهیزات و دکوراسیون لوکس اهمیت نمی‌دهید، رستوران مظاهری رامسر انتخابی مناسب برای شما خواهد بود.

این رستوران، انواع غذاهای ایرانی و سنتی را با تمرکز ویژه بر روی غذاهای سنتی ارائه می‌دهد. اگر علاقه‌مند به غذاهای دریایی مانند ماهی سفید یا ماهی قزل‌آلا هستید، حتماً سری به رستوران مظاهری بزنید. طرز تهیه ماهی این رستوران، به‌اندازه‌ای فوق‌العاده است که نمی‌توانید غذای دیگری را سفارش دهید.

تصویر زا ماهی شمالی

بهترین کافه رستوران رامسر، تجربه‌ای فراموش‌نشدنی

اگر به دنبال تجربه‌ای بی‌نظیر از کافه رستوران‌های مدرن در این شهر هستید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که سری به بهترین کافه رستوران های رامسر بزنید. کافه رستوران‌های این منطقه با طراحی‌های مدرن و فضای دلپذیر، گزینه‌ای عالی برای لذت‌بردن از غذاهای خوشمزه و نوشیدنی‌های تازه هستند. در ادامه متن، شما را با برخی از بهترین کافه رستوران های رامسر آشنا می‌کنیم:

کافه رستوران روماک، جایی برای تجربه‌ای متفاوت از طعم و آرامش

روماک، واقع در شرق رامسر و ابتدای جاده ساحلی، یکی از شیک‌ترین و مدرن‌ترین کافه‌رستوران‌ها در این منطقه است. با طراحی داخلی مدرن و جذاب، روماک برخلاف نامش که به نظر ممکن است به غذاهای ساده کافه‌ای محدود شود، منویی جامع و متنوع از غذاهای ایرانی، محلی و انواع کباب‌های خوشمزه را ارائه می‌دهد.

چه به دنبال یک وعده‌غذایی کامل باشید، چه قصد داشته باشید یک میان‌وعده سبک یا نوشیدنی و دسر خوشمزه‌ای را در میانه روز امتحان کنید، روماک گزینه‌ای عالی برای شما است. طرز تهیه کباب کوبیده این رستوران، به‌قدری لذیذ است که هر زمان دیگری از این مکان عبور کنید، بی شک بدون سفارش این غذا آنجا را ترک نخواهید کرد.

کافه رستوران گوستو، مکانی شیک برای ملاقات های خاص

با توجه به محبوبیت روزافزون کافه رستوران‌های ایتالیایی، کافه رستوران‌های رامسر نیز از این روند عقب نمانده‌اند. کافه رستوران گوستو که یکی از بهترین رستوران های فست فود رامسر شناخته می‌شود، با ارائه خدمات در دو فضای باز و بسته، تجربه‌ای متفاوت از غذاهای ایتالیایی را به مهمانان خود ارائه می‌دهد.

در گوستو که یکی از بهترین رستوران های رامسر به شمار می‌رود، می‌توانید از غذاهای سبک و کافه‌ای لذت ببرید یا برای وعده‌های غذایی اصلی، منوی متنوع این کافه رستوران را انتخاب نمایید. واقع‌شدن این رستوران در نزدیکی مرکز خرید آرامش، آن را به مقصدی عالی برای صرف غذا پس از خرید تبدیل کرده است.

تصویر از کوبیده

رستوران ‌های لاکچری رامسر، سفر به دنیای طعم و تجمل

در سفر به شهرهای شمالی، معمولاً غذاهای محلی و سنتی در اولویت قرار دارند؛ اما رستوران‌های مدرن و بین‌المللی نیز برای کسانی که به دنبال تجربه‌های متفاوت هستند، جذابیت خاصی را شامل می‌شوند. در این بخش، به معرفی تعدادی از بهترین رستوران های رامسر که شیک هستند، خواهیم پرداخت.

رستوران بین‌المللی هتل پارسیان، تجربه‌ای لوکس در دل رامسر

رستوران بین‌المللی هتل پارسیان که جزو یکی از بهترین رستوران های رامسر به شمار می‌رود، در هتل قدیم رامسر قرار گرفته و به یکی از مقاصد برتر برای لذت‌بردن از غذاهای باکیفیت تبدیل شده است. این رستوران با طراحی داخلی کلاسیک و جذاب خود، به شما احساسی از مجلل بودن و آرامش را هدیه می‌دهد.

منوی رستوران پارسیان به‌خوبی تنوع غذایی را به نمایش می‌گذارد و شامل انواع پیش‌غذاهای خوشمزه، مزه‌های دلچسب، سالاد بار کامل، کباب‌های لذیذ، سوخاری‌های ترد و استیک‌های خوش‌طعم است. طرز تهیه آش کدو این رستوران، به‌گونه‌ای خاطره‌انگیز است که شما را به یاد دست‌پخت لذیذ مادربزرگتان خواهد انداخت.

رستوران ایتالیایی میلانو، تجربه‌ای از بهترین‌های رامسر

رستوران ایتالیایی میلانو، یکی از بهترین رستوران های ساحلی رامسر شناخته می‌شود. این رستوران در مجتمع تفریحی ساحلی برلیان قرار دارد و به‌خاطر فضای متنوع و دلنشین خود با چشم‌اندازی زیبا به دریا، به یکی از مقاصد برتر برای دوستداران غذا تبدیل شده است.

میلانو با منوی گسترده‌ای از انواع خورشت‌ها، چلو، کباب‌ها و ماهی‌های تازه، در کنار منوی ویژه صبحانه، رضایت هر سلیقه‌ای را جلب می‌کند. طراحی داخلی این رستوران با استفاده از چوب و حصیر، همراه با گلدان‌های رنگارنگ و درختچه‌های زینتی، فضای گرم و جذابی را به ارمغان می‌آورد. اگر به دنبال طعم‌های اصیل پاستاهای ایتالیایی، از جمله پاستا آلفردو، در یکی از بهترین رستوران های رامسر می‌گردید، میلانو انتخابی فوق‌العاده برای شما خواهد بود.

ناریجه با ارائه منوی غذای سازمانی منحصربه‌فرد، تجربه‌ای بی‌نظیر از تنوع و کیفیت را برای سازمان‌ها فراهم می‌آورد. منوی این مجموعه، بادقت و سلیقه خاصی طراحی شده تا شامل بهترین و تازه‌ترین غذاهای ایرانی و بین‌المللی باشد.

تصویر از غذای دریایی شمالی

خبر خوب این است که تهیه غذای شرکتی ناریجه، غذاهای محلی را نیز در منوی خود قرار داده است. پس شما هم می‌توانید در محل کارتان، از طعم لذیذ غذاهای شمالی لذت ببرید. این مجموعه، آماده خدمت‌رسانی به شما عزیزان در هر ساعت از شبانه‌روز است.

سخن پایانی

در این مطلب، سعی کردیم شما را با برخی از بهترین رستوران‌ های رامسر آشنا کنیم. اگر قصد سفر به رامسر را دارید، می‌توانید با حضور در این رستوران‌ها، سفر خود را به لحظاتی به‌یادماندنی تبدیل نمایید.

سوالات متداول برای بهترین رستوران های رامسر، تجربه‌ای بی‌نظیر از غذاهای محلی و دریایی

کافه رستوران گوستو، رستوران ایتالیایی میلانو، کافه رستوران روماک و رستوران بین‌المللی هتل پارسیان
رستوران خاور خانم در سرولات رامسر
رستوران‌های دوستی، اکبر جوجه و برادران
رستوران ایتالیایی میلانو